Allt och inget

Har fått skäll från Becky nu för att jag skriver så lite så jag har lovat att jag måste skärpa mig!

Skolan har börjat nu och vi måste gå hela 8 veckor innan det blir nästa lov och jag vet inte om jag står ut! Är redan skolless efter 2 dagar. Faan! Varför ska skolan kännas så himla dryg? Alla polare är ju där? Får ta och rycka upp mig. Är som sagt mitt sista sommarlov i sommar så det är inte mycket kvar av denna plåga.

På söndag är det äntligen match igen och motståndet står Iksu Ungdom för. Tyvär så är många av oss sjuka men Allt gynnar oss ! Ett annat stort Tyvär är att min backkollega inte kan vara med p.g.a att hon är på dop i Götet. Inget att göra åt utan bara bita i det sura äpplet och göra de bästa av situationen. Om jag nu kan spela så tror jag att jag kommer ha en annan grym back vid min sida, och vem det är kan jag inte säga nu så det går ut (HAHA). Men blir det hon så kan jag lova att vi blir stabila. Hon springer och jag kan stå still. Båda knäna spökar ju nu efter förra matchen som sluta på akuten med uttändja ledband och muskelfästen.
Måste även säga att Becky blivit så j*vla grym på sistone.

Nä, nog pratat om innebandy.. Måste gå och lägga mig under täcket igen och framför tvn. Måste ju bli frisk innan söndag då det står KROSSA på schemat :)


Sov gott!



P.S Hitta en bild på oss i Ja ä int 100! Hihi

Kommentarer
Postat av: becky

söt :) din och min blogg :) hihi

2009-01-11 @ 00:54:08
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0