Vill ha sommar nu!!!

Jag har funderat lite.
Vad är snön bra för egentligen?
Jag personligen verkligen hatar snön.
Och jag säger det bara inte utan jag
verkligen menar HATAR.
Skulle gärna gå i ide på vintern och
sakta vakna upp när våren börjar
komma till våran lilla värld. Tänk vad
underbart det är när man hör fåglarna
på morgonen, snön som försvinner och
asfalten börjar komma fram och solen(!)
börjar skina längre på dagarna. Livet blir
lättare att leva. Jag klarar livet mycket lättare.
Nä, ska inte gräva ner mig mer i det där.
Blir bara jobbigare. Men det är så himla
deprimerande och titta ut och det är plogkanter
som nästan är högre än vad jag är lång och det
snöar lite hela tiden. Visst, det går bra att ha snö
på jul, men sen ska det försvinna.. Det får gärna
va kvar i fjällen men inte här!

Jag har även fått värsta ångest attacken om att jag ska utomland. Och det helst nu.  Tyvär så kan jag inte vara ledig från skolan och det är ingen som har råd och kan följa med mig. Får nöja mig med att jag ska snart till Stockholm och se Buddy Holly. Inte fy skam men jag vill till solen!!

Usch vad jag tjatar om solen och somaren. Men det är så underbart! :)

 Nu ska jag gå och plugga det sista inför imorn och sen väntar träning.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh när ska vi hitta på något ?:)

2009-02-10 @ 22:22:15
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0