Snöfotboll och en ny väska!

Sitter här nu och tänkte skriva några rader innan det är dax för sängen och några Sex and The City avsnitt.
Har lyckats få i mig 2 semlor till idag. Kommer snart rulla fram, som mamma påstår.
Idag på träningen spelade vi snöfotboll. Jag var rätt taggad för det brukar vara skoj, men det var inte så kul. Det var jätte jobbigt att springa och det var snö överallt. När jag blir stor ska jag flytta til Hawaii där det alltid är varmt. Mitt lag vann iaf. TUR DET!

I skolan idag då. Ingen lärare som kom till dom 2 första lektionerna.
Kul att vi satt på skolan och töntade i ungefär 4 timmar. Blir inte kul för dom sen. Vi lär kräva komp för det!!

Har även köpt en ny väska idag. Hur cool som helst! Kunde inte lämna affären utan att jag skulle köpt den. Tänkte faktistk att köper jag den inte nu kommer jag bli olycklig! Så jag köpte den, och det var 20% rabatt på den. Bättre kan det inte bli.
Och mer mig kan det inte bli!




Lyckades även få mig några böcker till Daniel som han pratat om. Och visst var dom på Bok-rean så det blev billigt för mig idag! Ibland kan det kännas bra efter att man gått på stan faktiskt. Och inte bränt allt för mycket pengar.


Och den här boken kan inte bli mer Daniel.
Båda fick något som verkligen var vi. Rätt ska vara rätt!

Nu ska jag gå till min sköna säng
och sova så jag äntligen kan få
 känna mig utvilad nån gång!
Sovmorgon till 12.35 imorrn.
 Rätt behövlig.

Sov Gott!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: becky

Snygg väska!

Btw har inga money på mobilen men kan du höra av dig när du ser detta?

Det du skrev lät lockande :D puss

2009-02-26 @ 19:40:30
URL: http://rme.blogg.se/
Postat av: Mia

Den där väskan var råtuff ju ;D

2009-03-02 @ 19:33:48
URL: http://bloggarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0