Min kära vän

Becky, min kära vän. Tänk
att det gått så många år utan
att vi varit med varandra. Tänk
att en skada kan göra så att
vi äntligen börjar vara med

varandra igen. Jag ska inte
säga att jag är glad att du blev
skadad men jag är så oerhört
glad över att vi blivit kompisar igen.
Jag har saknat våran tid ihop.
Vi som gjorde allt. Och då menar
jag verkligen
allt.
Jag minns hur vi planerade
våran 18 års dag och hur vi
skulle fara iväg så fort båda fått
körkortet. Jag saknar tiden då vi
bara var hemma och åt och sen
for iväg för att träffa varandra.
Jag vill vara tillbaka då livet
var mycket lättare och då skolan
inte tog så himla mycket tid. Och
att killarna inte hade så stor plats
i livet som dom har nu. Det är klart
att jag är glad över att vi båda har fått
oss en pojkvän som älskar oss men
jag skulle bara vilja ha en dag av den
där underbara tiden. En dag som vi
bara kan ängna oss åt varandra.

Becky, jag tycker om dig så mycket!
Nu lämnar vi aldrig varandra igen!!



Kommentarer
Postat av: becky

söta du :]började nästan gråta seriöst!!

det blir bra nu :)

2009-02-02 @ 22:19:44
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0