Helgen

Matchen i lördags förlorade vi. Därför jag inte skrivit så himla mycket. Vi gjorde 2 bra perioder men dom gjorde en period  som var mycket bättre än våran. Tyvär så lyckades vi inte sätta sista bollen som skulle gjort att det blivit 7-7 och vi varit närmare än seger. Aja, nog om våran match.. Fy faan!

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Nästan ingenting. Jag kliver upp på morgonen, far till skolan, kommer hem och  far och tränar. Det är ungefär så det är varje dag. Så  jag har inte alls mycket att skriva om.

Men kan skriva lite om Lördagskvällen. Det skulle bli väldigt trevligt :) Jag, Daniel, Isa, Kicki, Johan och Micke skulle bada hemma hos mig i våran badtunna. Tyvär så kunde inte Kicki och Micke. Så Malin och Mattias komme istället. Tyvär blev inte kvällen som jag trott och det slutade med att jag inte var så nöjd. Isa vet och förstår.

Söndagen bjöd på 4 matcher som jag skulle döma :) mycke pengar!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi börja döma nästa år ?:]

2009-02-03 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0