En underbar dag i Sundsvall

Oj, vilken underbar dag det var igår. Ska sammanfatta den lite.

- Bussen mot Sundsvall avgick 06.40 från Gammlia och 7.00 från Holmsund.
- Ankomst i Njurunda vid 11 och träning direkt.
- 12.10 Lunch
- 13.15 Stan i Sundsvall
- 14.30 ´Promenad
- 16.00 Matchstart
- 17.50 Matchen slut och på resultattavlan stod det 1-6 till oss.

Så himla sjukt skönt att vinna. Och dom som säger att vi är sämsta laget i serien, fast vi vunnit mot dom 2 gånger med rätt så stora siffror. Nu sitter jag vid köksbordet efter en rejäl frukost med mamma, pappa, Kusin Camilla, hennes sambo Morgan och barn Marcus och Jacob och Camillas mamma Berith. Dom kom till oss igår från Uppsala, första gången som Marcus och Jacob är här. Dom stannar ända till torsdag och hinner se våran viktiga match mot RIG på onsdag.
Nu ska jag gå och vara lite social med mina besökare.


Lite om matchen igår!

Period 1
03.36Mål0-1Frida Stegeby (Sara Forsén)Holmsund City IBC
07.52Mål0-2Frida Stegeby (Sandra Salomäki)Holmsund City IBC
19.30UtvisningU2Matilda Brusell (Otillåtet slag)Sundsvalls IBF
Period 2
03.52UtvisningU2Hanna Sandemo (Låsning av klubba)Holmsund City IBC
08.55UtvisningU2Caroline Gustafsson (Felaktigt avstånd)Sundsvalls IBF
10.40Mål0-3Gabriella Nygren (Malin Strömberg)Holmsund City IBC
Period 3
00.50Mål0-4Isabell Palm (Kristin Andersson)Holmsund City IBC
00.58Mål0-5Susanna Norman (Julia Nyberg)Holmsund City IBC
16.01UtvisningU2Frida Stegeby (Otillåten trängning)Holmsund City IBC
17.10Mål1-5Caroline Gustafsson (Ida Öman)Sundsvalls IBF
17.56Mål1-6Susanna Norman (Julia Nyberg)Holmsund City IBC


Jag fick även göra mitt andra mål för i år.. WIIIIIEE!!

Snart ska jag åka mot Obbola och döma 2 matcher.

Ha en bra dag.
Tjing

Kommentarer
Postat av: anonyymkille17

snacka om att bara vilja visa att du gjort mål.... kom igen ryck upp dig gabbi du är faktiskt f17 läns!!..

2009-02-16 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0