Svinsprutan.

Efter att ha legat hemma nu i över en vecka så var jag på jobbet idag. Men bara till kl. 10. Fick så himla ont så jag var tvungen att åka hem. Men innan jag fick fara hem så for jag förbi Draggen och tog svinsprutan. Höll inte på att få göra den dels för att jag nyss vaccinera mig mot gula febern och dels för att jag har njursten. Men tillslut så. Får se hur armen och jag mår senare ikväll. Hemma en vecka till kanske?


Hitta några bilder från avslutningsfesten.

Big Mami dansar, haha..

Jag spikar i tävlingen.


..Och mobbar Ken. :)



Nä, dags för soffan. Snart handboll på tv.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Tack så mycket och förhoppningsvis var det inget allvarligt :) Ser ut att bara vara ett ledband så jag bör vara tillbaka snart :)

2009-12-10 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0