Tandläkarn.

Har precis varit hos tandläkarn. Mina tänder såg faktiskt bra ut och jag hade inga hål. Men börjar på några. Så jag är tvungen att använda tandtråd och munskölj nu för att dom ska "läka". Sen berättade hon även att jag snart får mina visdomständer. Dom har tydligen gått igenom käkbenet och ligger alldeles vid tandköttet så snart kommer jag vara liten igen när man biter på allt man kommer åt för att tänderna kliar. Blir bra det!! Hon tyckte även att mitt bett var fint och det hoppas jag för jag har ju trots allt haft tandställning i 2-3 år..



Idag när jag är helt ensam, mamma och pappa jobbar och Daniel är påväg till sin mamma i Malå så är det inte ens bra väder. Det regnar inte men det blåser och är mulet. Så vad ska man göra? Funderar på att lägga mig och läsa men då tror jag att jag somnar. Jag är dessutom sugen på att baka. Får se vad det blir.
Ikväll är det iallafall träning. Älskar innebandy.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygging!!!!!

2009-08-12 @ 19:58:12
Postat av: Gabriella

Tackar gumman! :)

2009-08-12 @ 23:04:42
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0