Mycket att göra.

Det är så himla mycket att göra med lägenheten nu så jag har ingen tid att sitta vid datorn. I helgen har mamma tapetserat köket åt oss. Blev verkligen jätte bra. Jag är hur nöjd som helst! Det kommer bli kanon sen när vi får nya golv, badrummet renoveras och allt smått dom skulle bli bytt. Kommer bli som en ny lägenhet!
I natt sov vi även där för första gången. Jag sov superbra. Somna vid halv 12 och vakna vid halv 10 i morse. Väldigt skönt ska jag erkänna.
I dag var farmor och hjälpte till och tvätta fönsterna. Det behövdes. Kan inte ha varit tvättade på några år. Vattnet och trasorna blev svarta. Men nu, nu ser vi ut och ser grannarna. Haha..

Nä, Jag ska gå och dricka kaffe och sedan väntar träningarna.

Bilder kommer senare kanske ;P


Snart börjar skolan dessutom!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar tills jag och Mattias får komma och kika! Vi komemr att ha med doss både inflyttningspresent och en Kretapresent!! :)

2009-08-21 @ 20:50:33
URL: http://malias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0