Kampen mellan Kvinna och Man.

Det är otroligt mycket att göra innan flytten. Just nu ser nuvarande lägenheten ut som ett bombnedslag. Det är kartonger och grejer överallt. Haha.. Men det börjar bli bättre. Jag hoppas bara att allt löser sig med den nya.

Jag har inte alls hunnit eller orkar blogga på sista tiden. ´Det har varit solsken och typ 30 grader varmt hela veckan och helgen så det har helt enkelt inte prioriterats.
Idag var jag och Daniel runt på.. Ja, var det 3 loppisar? Men vi hittade inget. Tur det för vi har ofantligt mycket grejer ändå.
Igår var vi på middag hos Annelie och Joel. Väldigt trevligt! Blev god middag och spel på kvällen. Kan bara tala om att jag och Annelie vann i kampen mellan kvinna och man.



Nu ska jag gå och packa några fler lådor.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0