Första matchen.



Idag var första Innebandymatchen. Träningsmatch mot Iksu ungdom. Dom har tydligen tränat hela sommarn(?) och vi själva har kört 2 innebandypass. I måndags och igår. Så, ja.. Vad trodde vi om matchen?
Vi trodde att vi skulle bli utspelade, förlora helt men så fel vi hade. Jag tycker att det är en av dom bästa träningsmatcher vi gjort. Vi förlora med 1-3 men jag tycker inte alls att dom var så övertygande bra. Vi hade fler skott på mål tror jag och jag hade faktiskt ett i ribban. Känns riktigt bra inför säsongen måste jag säga. Det ska bli kul!



Mina dagar på sistone har inte bestått av så himla mycket. På dagen har jag legat i solen och läst och på kvällen har jag tränat. Helt underbart liv skulle jag vilja säga. Kul att sommarn äntligen kommit igång men tyvär så är det bara 2 veckor kvar till skolan. Det känns kanske midre kul. Men, det är livet på en pinne.

Nä, jag måst nog gå och se hur det går för pappa och Daniel. Dom håller på att bygga ihop några skåpar som mamma beställt från IKEA. Sen blir det nog sängen. Sjuk trött faktiskt.

Sov Gott hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0