Min helg.

Helgen har gått fort, som vanligt. Igår var jag och Sussi och snackade med Holmsunds Citys ledare om hur viktigt det är att ta kontakt med domare innan en match. Tror att dom tog åt sig, en iallafall som direkt kom med en kommentar. Kul iaf att det blev uppskattat att vi komme förbi. Efter mötet så gick vi ut till konstgräsplanen och såg fotboll. Sandvik vann så det var bra! Hoppas bara att Jocke såg mig. Han ville att jag skulle vara på varje hemmamatch så nu börjas det.

Igårkväll kom Daniel och hämta mig i PVn och vi drog in på stan.
 Vi käkade middag, Göteborgs plocktallrik, på Göteborg.
Det som ligger i gamla fängelset. Och när jag kommer ut ifrån toan så ser jag Daniel springa ut. Tjejen som jobbade där tittade frågande på mig och jag fattade inget. Men tydligen så hade det kommit in en snäll själv och undrat vems PV det var som stod med lyset på. När vi ätit upp och skulle fara så startade såklart inte bilen och vi fick sitta där. Men då kom Daniel på den brighta idén att vi skulle rulla igång den så jag satt i och han rulla, och bilen startade. Med en startande bil så for vi ut på stan och cruisa. Väldigt mysigt att det börjas nu och det var väldigt många jänkare ute. Trevligt! Vid 21 gick vi till SF och hämtade ut våra biobiljetter och vid 21.30 började Gran Torino. Ganska bra film , men jag var så sjuuukt trött och orkade nästan inte se klart den. Men jag lyckades hålla mig vaken och fick se en bra film. När vi gick ut så höll vi på frysa ihjäl. Usch vad kallt det var. Men vi lyckades värma oss i PVn och for ut och cruisade i några timmar till. När vi kom hem efter 2 timmar i bilen så somnade jag direkt och vaknade vid 10 i morse. Riktigt skönt!


Idag så tog vi en cykeltur. Sommarvärme ute så man kan inte annan än njuta. Vi cyklade till Plantagen, Statiol och pumpa däcken, Sko kanonen, Boom och Coop. På Coop köpte vi en glass. Jag åt en Twister, den var väldigt kall men otroligt god. Efter cykelturen så bestämde vi oss för att åka till Maxi så vi hoppade in i PVn och drog iväg. Men med mig framför ratten. Gick väldigt bra om jag får säga det själv. Trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde, men vi tog oss till Maxi iaf. Ibland så råkade jag få in backen ist för 1an men vi tog oss framåt för det mesta.


Ikväll har jag och pappa varit till Strömbergs och grattat Moa som fyllde år förra helgen när vi var i Stockholm. Där bjöds det på pannkakstårta, riktigt god. Har aldrig ätit det förut. Och trevligt var det!
Har även färgat håret ikväll. Inte så bra bild när jag var tvungen att ta med mobilen, hittar inte kameran, men det kan kanske komma en bättre bild imorrn. Om jag hinner ta :)



Men jag hittade bilder på mina söta kissar som var med mig och plugga i torsdags.





Nä, nu måste jag gå och göra matlåda. Imorrn är det praktik och jag börjar jobba kl. 7. Efter det är det körlektion.

Ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Freddi

Tror du lyckades bara bra med hårfärgen ;)

Såg snyggt ut! kram till katterna, dom är ju sååå söta!

2009-04-29 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0