Lite om min dag och Stockholm.

Dagen idag har varit sjukt tråkig. Vi kom till skolan och förväntade oss att få jobba men tji fick vi. Vi skulle inte byta om till jobbarkläder utan fick istället ett starpaket at Byggnads som vi redan har fått och sedan skulle vi lyssna på 3ornas projektarbeten. Sjukt tråkigt.  Dom var duktiga men att sitta och lyssna från 8.20 - 13 är inte så himla skoj. Vi fick dock fika och lunch men ändå. Vi gick även igenom ritteknikproven idag. Fick faktiskt VG+. Väldigt nöjd med det. Trodde inte alls att det skulle gå så bra. Väldig skoj! 

Idag var en rolig dag annars. Tack för att du finns Teo! Utan dig skulle skoldagarna vara tråkiga. Du är helt sjukt rolig! Bara älskar min klass. Helt underbart knäppa. Ojoj om folk såg oss idag.



Vad ska man säga..?


Har börjat svara på min nye kompis brev. Han från Ghana alltså. Inte så himla lätt att svara på engelska men det går ganska bra. Ska inte skriva så himla mycket men har snart fått ihop ett A4a om mitt liv här uppe i kalla Sverige. Ska hämta korten som dom tog på mig och pappa igår på mötet som jag ska skicka med brevet. Han måste tydligen se vem jag är också. Haha.. Kommer bli väldigt nice. Nu är det äntligen på gång på riktigt!

Stockholm var underbart men dock lite kallt. Det var tråkigt. Matcherna var skittråkigt och det var inte så kul. HAHA.. Vi orkade inte gå på stan så mycket heller men en hel del hann jag köpa. 2 kjolar, 2 tröjor och nå örhängen. Skorna hade dom tyvärr inte i min storlek. Träffade även kusinerna som är jätte mysigt. Vi åt på en restaurang där kyparn var skit rolig. Nä, ner till huvudstaden ska jag igen!!!  Älskar Stockholm. Måste även berätta att under dom där 3 nätterna som vi var där så som jag i en skinnsoffa i 2 nätter. Jag var faktiskt för lång för soffan och när jag låg på mage så hade jag knäna vid armstödet. Då kom jag på att om jag lägger upp fötterna på armstödet så var de ganska skönt. Så jag sov inte så himla mycket under dom 2 nätterna.
Såhär såg soffan ut..



Nu ska jag gå och skriva färdig brevet och sedan ta tag i Svenska plugget. Tror det blir lite bilkörning också. Fick lite läxa där med som jag ska göra.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0