Snart Stockholmen men först..?

Har precis vaknat upp från min 12 timmar sömn och vet inte vad jag ska göra idag. Har ätit frukost och kissarna vet jag inte vart dom är. Vet inte om jag ids fara till gymmet och köra men det lär bli så ändå. Har ju inget att göra som sagt. om jag far dit så lär det bli bastu också så det lutar nog att det blir att fara dit ;)

Ikväll är det teorilektion som står på schemat och sen direkt till Holmsund för att packa. Imorrn 6.50 går planet till Stockholm. Ska bli så ruskigt skönt att få fara iväg! Tror även att mamma ska boka biljetter till Stockholm redan om 2 veckor så då följer jag med. Älskar Stockholm.
Och imorrn ska vi fara och se Buddy Holly! Wiiie!!



Nu ska jag nog gå och fundera över vad jag ska göra.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0