Påskdagen.

I morse när jag vaknade var det svinkallt i huset. Frågade mamma vad det var och hon sa att katterna var ute så fönster stod öppna så dom kunde ta sig in. Lewis, fegare än fegast stod endast på bron på framsidan och varje gång det var nått som lät hoppade han in genom mammas och pappas sovrumsfönster och kollade förtvivlat åt Elvis håll och vad det hemska var förstås. Så höll han på i säkert 2 timmar. Han gick inte utanför våran tomtgräns medans Elvis var runt hela kvarteret. Längst bort mot backen och längst bort åt andra hållet. Han syntes inte på flera timmar. Men efter ett tag så hörde jag ett duns och Elivs kom gåendes mot maten, helt sjöblöt.
Nu står båda två i fönsterna och vill ut igen. Pappa håller på fixa badtunnan på baksidan och då ska dom ut direkt till han. Dom är knäppa mina kissar :)

 
Lewis & Elvis


Nu ska jag gå och baka en ny tårta, Chokladmoussetårta tills ikväll.
Det står även grillad fläskfilé med potatisgratäng och beasås på menyn.
Blir en bra kväll det här.
Det avslutas med ett bad i badtunnan.

Ha en bra dag!

Förresten, Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Mioooooo

Badtunna? jäkla lyxkvarter där borta! ;D

2009-04-12 @ 13:56:53
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: Milla

Skönt att höra att det är bättre i magen....

Ha,de gött!!!

2009-04-13 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0