Onsdag.

Kommer inte bli så mycket skrivande idag.
Har inte gjort så mycket och magen är jobbig fortfarande.
Har iaf fått tid till undersökningen nu och det är först om en vecka.
Hoppas inte jag får åka in akut.
Men ibland undrar jag inte om jag måste,
för jag kan ha riktigt sjukt ont.
Nu ska jag nog gå och lägga mig framför tvn
innan jag somnar. Brukar somna vid
den här tiden dom senaste dagarna.
Har så ont och blir typ däckad
av dom starka tabletterna. Har inte sovit
något idag heller som jag brukar.

Idag var jag faktiskt förbi skolan och jag ska vara på G-rör på min praktik. Kul att äntligen få fara ut :)
Men de roligaste är att jag snart far till Stockholm igen. Wiiiie!!!

Imorrn blir det att åka förbi mormor och gratta henne, sedan vet jag inte vad som händer. Hoppas på att mamma bjuder mig på ett påskägg som jag önskat mig. Min högsta önskan i helgen är väl egentligen bara att jag får vara hemma och inte måste åka in på akuten.
Nu är det dags för tvn.

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0