Helgen och gårdagen.

Gud vad deppad man blev när vi klev av flyget här i Umeå. Det är vitt och svinkallt. Tänk att jag gick i t-shirt i lördags och nu måste man ha vinterjackan. Usch!
Helgen har varit helt underbar. Buddy Holly var så j*vla bra. Jag stog upp dom sista låtarna och dansa och klappa händer. Gud så bra det var. Går knappt att sätta ord på! Jag vill se den igen. Tror jag ska kolla om biljetter tills nästa helg då vi far ner.
Elins 30-års fest var skit kul den med. Träffade flera av deras kompisar som minns mig "När du va så här liten och hade Hanna Ljungberg i bänklocket!". Lite skoj var det faktiskt att dom minns mig :)
Vi hade även en beskrivning var och olika lagledare skulle hitta sitt lag. Jag hade beskrivningen "Bolltrollande ilsken innebandystjärna som ofta sitter på utvisningbänken. Ingen vet hennes riktiga hårfärg. Hon är nog yngst på festen ikväll"
Till slut blev jag faktiskt vald :)

Nä, hörni. Orkar inte sittta här er. Kan säga att när jag kom hem igår så fick jag bara åka in på akuten. Kom därifrån vid 5 i morse. Sov inte på 22 timmar och hade inte äntit på 26 när jag äntligen fick äta några mackor när jag vaknade vid 15 idag.

Mer kommer senare.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0