Greas reflektioner och Grease

Nu sitter jag här och skriver mina reflektioner över Grease. Det är inte en lätt uppgift vill jag lova. Skriva vilka instrument som gör vad och massa andra saker. Nej, det är inte roligt men nu är jag snart klart så det känns väldigt bra!

Provet idag gick inge bra. Bland det svåraste David har gjort tror jag. Var saker som jag sett i boken men som inte velat stanna kvar i huvudet och jag och Mange har ju faktiskt bara haft 3 lektioner med den här boken så inte så konstigt att det inte gick vägen idag då. Får väl se veckan efter påsk hur det gick. Nu har jag iaf snart gjort klart alla skolarbeten innan lovet. Efter lovet återstår 2 prov men det får man ta tag i senare. Först är det Stockholm x 2 som ska tas hand om!

Idag när jag och pappa var ut med reklamen fick jag guida en kines till en busshållplats. Gick han raskt skulle han hinna med och efter halva vägen började han springa. Så jag var ute och sprang med en kines idag. Inte många som varit det ;)


Nu ska jag skriva klart Grease innan jag ska stoppa fötterna i fotbad, duscha och se på Grey´s Anatomy.









Grattis Teo till körkortet!!! :D:D


Sov Gott
(Själv är man ledig imorrn.. Hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0