Allt är klart.

Nu är allt klart inför Stockholm. Packning, alla biljetter som ska med och koll vart Hotellet
ligger så nu är vi beredda att åka.

Teorin idag gick fort. Bara 1 timme men vi var sjukt många där. Fullt hus typ.
Skönt att det gick fort och nu är det 2 veckor kvar till nästa gång.

Träningen idag var väldigt jobbig. Jag sprang en halvtimme och gymma över 50 min.
Hade tänkt att basta efteråt men jag orkade inte. Ville bara hem, så jag stor i handduken när jag ändrade mig så det var bara att ta på kläderna och cykla hem. När jag var hemma tog jag en låång dusch och började sedan dammsuga. Kissarna smular ner så himla mycket.

Nä, snart är det dags att gå mot sängen. Klockar ringer nog innan 5.30 imorgon bitti.

Jag är grymt taggad på Buddy Holly nu! Ta mig dit!


Sov Gott så hörs vi på söndag!
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha dé så himla trevligt....

2009-04-02 @ 21:42:20
Postat av: rebecca

men söt, jag vet att du finns här för mig.

men har inte velat snacka.

vi får ta igen allt snart

2009-04-02 @ 22:17:47
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0